JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
FAQ
Ofte stillede spørgsmål
Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål, vi får på siden. Hvis du ikke finder det svar, du leder efter, er du velkommen til at kontakte os.
Hvad er porto?
Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse(rumfang) og fremgår af din ”Indkøbskurv” i webshoppen.
Hvor lang er leveringstiden?
Vi bestræber os på at behandle alle ordrer hurtigst muligt, så du kan få glæde af din vare med det samme. Du kan forvente en leveringstid på 1-3 hverdage.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Alle produkter, der returneres til Proffcare, skal være forsvarligt indpakket. Produktet skal returneres i væsentlig samme stand og mængde, samt forseglingen må ikke være brudt. Proffcare anbefaler, at varen returneres via Post Nord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Nords system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Proffcare. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Ved tilbage sendelse af defekte eller forkerte varer til Proffcare, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr. Testgebyret er 200 kr. pr. halve time inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning. Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart fremgår af reklamationen, kan Proffcare ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.
Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Har du købt varer for over 2000,00 kroner og derved opnået fri fragt, og du derefter sender en del af din ordre retur, så trækker vi den opnåede fri fragt fra beløbet, inden vi overfører pengene til dig.
Eksempel: du har købt 2 varer til 1300,00 kroner stykket. Vi sender derfor varerne fragtfrit for dig. Hvis du efter modtagelse sender én af varerne retur og ønsker at få pengene retur for denne vare til 1300,00 kroner, så trækker vi den beregnede fragt for forsendelsen inden vi overfører pengene til dig.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Så snart vi har modtaget din vare, behandler vi din refundering, og pengene går ind på det betalingskort, du har brugt til købet. Der kan gå op til 2-3 bankdage, inden pengene er på din bankkonto.
Hvordan returnere jeg min vare ved fortrydelse?
Der er kun en måde, hvorpå du kan returnere varen ved at gøre brug af din fortrydelsesret, og det er ved:
- at modtage varen fra postvæsnet/fragtmanden,
- dernæst informere Proffcare om din anvendelse af fortrydelsesretten
- og efterfølgende inden for 14 dage returnere varen til Proffcare.
- Mærk pakken “Fortrydelsesret” og vedlæg kopi af købsfaktura, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt hos Proffcare.
- Købesummen returneres ved bankoverførsel – HUSK at vedlægge kontonummer beløbet ønskes overført til.
Returadressen er følgende:
Proffcare
Spettrupvej 5,
8722, Hedensted.
Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning. Proffcare anbefaler, at varen returneres via Post Nord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Nords system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Proffcare. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Proffcare.
Hvor længe kan jeg returnere?
I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret. Din returneringsperiode går fra den dag, du har modtaget varen.
Kan man få besøg af en sælger?
Det er muligt at få besøg af en sælger afhængig af opgavens karakter. Du kan henvende dig på + 45 30 32 06 90.
Kan man forespørge andre enheder?
Vi tilbyder andre enheder afhængig af produkt og mængde der kan aftages. For forespørgsel, kontakt [email protected].
Hvor lang tid holder I åben?
På lager og kontor er der åbent fra 8:00 - 16:00 mandag til fredag. Lørdag og Søndag holder vi lukket.
Telefonisk henvendelse: 8:00 - 17:00 alle hverdage.
Lukket i Helligdage.
Imprægnering
Profesionelle imprægnerings produkter.
Køb vores effektive og professionelle imprægneringsprodukter for langvarig beskyttelse.